.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.

January 30, 2009

The Images Tag


Salam, kali ni nekad tak nak simpan tag lama-lama nanti basi :)
Terima kasih kak huda :) ...jap ek nak jawab satu-satu nie.hehe


“The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people.”

1) I am


2) I really want to go to




3) My favourite place



4) My favourite thing



5) My favourite drink



6) My favourite food





7) My favourite colour

8) I live in




9) I was born in



10) My college was


11) My favourite story





12) My hobby


13) I wish
And now I want to tag: lela , hana, i&u jerman,& fakhru

p/s: hehe..citer dan pic di atas terpulang pd anda untuk mentafsirnye sendiri. Harap tidak menyinggung sape-sape baik yg hidup atau mati :)...saje je semua tu :)
















2 comments:

iu rf said...

salam.. hi nuha.. ase da pernah wat tag ni.. leh tengok kt cni http://iurf.blogspot.com/2009/01/tag-drp-kasehabadi.html ..jadi.. kire terlepas ekk... hihihi..;p~

@mn4ever98@ said...

hihi..oh ye ke...orait!! no problem.anyway tq la ek...singgah gak kat teratak usang hamba nie..keh keh keh