.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.

July 7, 2009

nama saya...;-)

ni picture saya masa hari ketiga :)


Salam makcik-makcik..;-) [rsnye semua yg bc blog mama saya pompuan]

nama saya MUHAMMAD IRFAN HAQQI [Kebijaksanaan /Kebenaranku@Milikku] - skrg JPN tak bagi tulis nm mohd pendek2..hehe
saya lahir 22 JUN 2009 hari ISnin @ DEMC shah alam
due doc bagi pd 1 Julai atau 10 Julai..tapi sy tak sabar nk kuar..awai 2 minggu..sama mcm kakak saya
4.59 petang dilahirkan
berat lahir 2.8 kg
saya baby boy....
kakak saya Izzah Hanaani this week setahun lima bulan ;=)
mama saya lahirkan saya melalui tingkap ... org panggil la..
jd..mama kata nak berehat sekejap...
thn depan rehat dulu (ye ke mama? bleh caya ke ;-) )...
doakan la ek..hehehe

kakak sy skrg mlm2 tidur dgn maktok dgn tokayah dia
sbb dia bgn mlm takut nk susu mama saya
lagipun takut tertendang perut mama yg jahit tue
so maktok saya sgt baik...terpaksa bangun 2x utk buat susu kakak saya..huhu

maktok saya patutnye dh vss...bulan julai tak keje dah
tapi bos tak approve lagi...tu yg gi keje gak..
kire gi keje suka suki je...masuk lambat balik cepat..hehe
dgrnye bulan 8 dh bleh amik pencen awai....bestnye..;-)...hihi...
ade org teman dlm pantang....;-)
thn ni ry dgn baby baru lagi....nk tema colour apa ek? thn nie...hijau plak kot..tak pun biru turqoise...best gak ;-)

6 comments:

Anonymous said...

ala... asal haqqi kuar lambat sgt... awal la 2 ari..20.06... leh sama besday ngn auntie aza... pastu nnti kalau mama nak sambut besday haqqi, anti leh tumpang 2 kaki... hehehhe... jimat koss woooo...

:: drr anti aza yg baekkkk ::

@mn4ever98@ said...

amboi anti aza ;-) jimat ek..hehe,,,x pe banyak kelahiran lagi pas ni.bleh ejas lagi tarikh ekeke ;-)...

auntie bile nk tgk saya? ;=)

sue said...

AMBOI HAQQI...PANDAINYER .....VSS...AUNTIE X RETI LER...SEMOGA SIHAT SEJAHTERA...

@mn4ever98@ said...

auntie sue dtg kl singgah la KL ye...meh la ...

oo vss tu berenti sukarela.mcm mak ade sethun lg kj tp bleh mohon awai.so mak plan nk amik vss...tp bos dia tak sign lg...pekerja harapan kot..hihi

tifaizal said...

amboi org dalam pantang sempat lagi ye dok blogger...hahah nape x bawak balik sistem strata tu mesti 2 bulan nie dh bleh wat sendiri dah x payah upah mr low...kui kui...semoga nuha sekeluarga sihat2 sejahtera dengan kehadiran org baru...bertambah lagi rezeki ...insyallah ..amin...

@mn4ever98@ said...

hehe,tie :=)..tima acih....
nak bwk balik sistem tu haha, silap ari bulan lagi banyak kena mr low betulkan..mn nk buat dgn cik izzah yg sgt rajin tue..hehe...:)