.: Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang :.

March 14, 2007

meeting@Grand Season Hotel

fuh..selesai dah. 2 hari kami (me,shima,pa'an dgn pipi) my opismate join meeting dgn gomen servent...setiap state datang...cam biasa..x de apa sgt.ni dah 2nd time kami attend.cuma yang menarik perhatianku...hehehe...ragam org gomen pi meeting.(sori! sape keje gomen..ahaks...jgn amik hati..hehehe)..silap ari bulan i plak yg kena keje gomen 1 hari nanti..hihihi..

pi meeting ...masuk jap..pehtu TERtidur(maklumla jauh)...pehtu masuk jap..kuar sat pi smoking...huhu...masuk balik...
baper kerat sgt la yg dgr tul2 meeting tu..huhu..erm camner la ek nk bagi report kat org bawahan..hehe...(komen banyak2...kang!alamak takut mulut i kena gam!..stop!)
tak dinafikan ada gak la ade yg prihatin..mmg fokus ms meeting..idea canggih!
moral of the story: hidup pekerja gomen menjana hidup rakyat malaysia bertamadun!..hihihi....

March 12, 2007

hari ngantuk sedunia

tak tau nak cakap apa...tapi serius hari ni mmg ngantuk sgt.
actually semalam gi mandi air terjun. saje menghilangkan stress akhi (adik bongsu) tunggu result kuar hari ni.until now still tunggu result spm dr die...sure dia cuak tue....
penat smlm tak ilang lagi..ngantuk gile nie...huh...nak balik tidur!!!

February 23, 2007

nuha : my new blog ....i'm coming back!!

Sesungguhnya Tiada Kata ...
Seindah Bahasa..
Bila Impian Menjadi Kenyataan .....
Insyaallah Kekal Berpanjangan, amin!!
Aku..bersama status yang baru..kembali menceriakan dunia 'maya' selepas 2 years menyepi..my previous blog http://nasyrah.blogspot.com (since 2004)..i try to remember my password 4 that blog..but gagal..so 'terciptala' new version....wachaaa!!! keep it up!!